Bridgestone R 11 R
Javítottunk a tapadásérzeten az abroncs megmunkálásakor, hogy a versenyben azonnal megkezdhesse a körrekordok megdöntését, körről körre, széles üzemi tartományban.
Tapadásérzet a kanyarbejáraton
Az újonnan alkalmazott egyspirálos övkialakítás optimalizálja a HTSPC huzalrendszer hézagait, hogy optimális szinten tartsa a teljes futófelület merevségét.
Tapadás fékezéskor és gyorsításkor
Az érintkező felületre eső nagyobb nyomás nagyobb erőket generál kanyarodáskor alacsonyabb dőlésszög esetén, ami maximális tapadásérzetet ad féktávon. A súrlódási kör határainak kitolásával nagyobb vonóerő érhető el kigyorsításkor.
Következetesség
Az által, hogy a GP övszerkezetet alkalmaztuk a VMSB felett, optimális homogenitást értünk el az érintkező felület viselkedésében, a maximális következetességhez.
Széles üzemi tartomány
A kétféle anyagösszetétel lefedi a különféle nehézségű pályák és körülmények jelentette széles üzemi körülményeket.