Gyakran feltett Kérdések

    1. Át lehet tenni a szállítást másik időpontra?
    2. Én is átvehetem a gumikat Hannoverben?
    3. Hogyan kapom meg a gumikat?
    4. Hogyan szállítanak és mi történik, ha éppen nem tartózkodom itthon?
    5. Ki szállítja ki a megrendelt terméket?
    6. Más országokba is szállítanak?
    7. Másik címre is lehetséges szállíttatni?
    8. Mi történik, ha a csomagszállító nem kézbesíti az árut? Kapok helyette másik gumit?
    9. Mi történik, ha késik a szállítás?
    10. Mikor tudom meg a szállítás pontos időpontját?
    1. Át lehet tenni a szállítást másik időpontra?

      Amennyiben a gumik már úton vannak Önhöz, nem lehetséges másik szállítási időpontot választani, mert a megbízott csomagszállító útvonalterve tőlünk független. Kérjük, mérlegelje azt a lehetőséget, hogy az árut mással (pl. szomszéd) veteti át. Amennyiben a csomagszállító szolgálat nem tudja átadni az árut, értesítést kap az új szállítási időpontról illetve a telefonos elérhetőségről.  



    2. Én is átvehetem a gumikat Hannoverben?

      A gumiabroncsok személyes átvétele Hannoverben nem lehetséges, hiszen az árukat egész Németország területén működő raktárunk egyikéből szállíttatjuk Önnek.



    3. Hogyan kapom meg a gumikat?

      A rendelés során meg kell adnia egy szállítási címet. Lehetősége van különböző címekre küldeni a számlát és a megrendelt terméket. Amennyiben nem kívánja vagy nem tudja átvenni a megrendelt terméket lakcímén, szívesen elszállítjuk másik címre is (szállítási cím). Ebben az esetben is a számlázási címre küldjük a számlát. Szállítási címként bármilyen kívánt címet megadhat, pl. egy szerelőműhelyét, partnerünk szervizéét, benzinkutat stb. Ezért a szolgáltatásért nem számolunk fel külön díjat, a termék ára tartalmazza a szállítási költségeket.



    4. Hogyan szállítanak és mi történik, ha éppen nem tartózkodom itthon?

      A DPD und GLS csomagszállító szolgálatokkal dolgozzunk együtt. Amennyiben a címzett nem tartózkodik otthon, a szállító futár megkísérli pl. a szomszédoknak átadni a csomagot. Ha ez nem sikerül, értesítést hagy hátra, amely alapján a címzett felveheti a kapcsolatot a céggel.



    5. Ki szállítja ki a megrendelt terméket?

      Áruinkat a Deutscher Paketdienst (DPD) és a General Logistics Systems (GLS) szállítja házhoz.



    6. Más országokba is szállítanak?

      Természetesen más országokba is szállítunk. A különböző országok zászlói a menülista legalján a www.motorkerekpargumik.hu kezdőlapon tájékoztatják a célországokról. Amennyiben nagyobb mennyiséget (több, mint tíz darab abroncsot) kíván rendelni, a csomagszállító szolgálattól kedvezményes feltételek mellett kaphatja meg a termékeket. Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a gumik@delti.com e-mail címen.



    7. Másik címre is lehetséges szállíttatni?

      Bármely kívánt címre szállítunk Magyarország területén belül: direkt az ügyfélhez, alternatív címre vagy szervizpartnereink egyikéhez.



    8. Mi történik, ha a csomagszállító nem kézbesíti az árut? Kapok helyette másik gumit?

      Ha a csomagszállító nem szállította az árut, természetesen azonnal küldünk kárpótlásként másikat. Kérjük, értesítsen minket a megbízási szám (RD-Nr.) megadásával e-mailen: gumik@delti.com vagy a 0036 19996255-ös számon .



    9. Mi történik, ha késik a szállítás?

      Ha a gyártó szállítási nehézségei miatt a megrendelt terméket csak késedelmesen tudjuk eljuttatni Önnek, azonnal tájékoztatjuk és egyidejűleg felkínálunk egy másik, azonnal rendelkezésre álló gumiabroncsot.



    10. Mikor tudom meg a szállítás pontos időpontját?

      Amint az áru elhagyta a raktárat, e-mailen értesítjük az előrelátható szállítási időpontról. Pontos időpontot nem tudunk közölni, mert az áru kiszállítását a DPD és a GLS csomagszállító szolgálatok végzik.  



    Cookies használunk. A weboldal használatával Ön elfogadja a használatukat.
    Rendben
    ^